Saturday, December 6, 2014

#22

Sebab aktiviti tonton drama korea dan menghabiskan berpuluh novel sudah mecapai tahap bosan yang paling maksimum, membaca blog merupakan suatu keputusan spontan malam malam.

Waktu waktu dulu teringat kembali. Waktu giat mengupdate blog cikai ini. Waktu giat usha blog yang umph umph.
Waktu rajin lah senang cakap.

Teringat kembali abang el.

Dulu blog cikai ni ada chatbox tapi dimansuhkan.

Dulu blog cikai ni ada satu appreciation post hanya untuk abang el tapi sekarang dijadikan sebagai draft sebab sayang nak delete.

Sebab abang el pernah datang mai chatbox dan ehem ehem dan mampu buat aku gemuruh macam wau...

Pastu abang el pernah mention aku dalam satu post dia dan mampu buat aku gemuruh macam wau..

MEH SINI UNTUK POST ITU

Pastu dalam satu post abang el, watak cerita itu nama dia Erin dan satu comment telah mampu buat aku gemuruh macam wau..

MEH SINI UNTUK CERITA ITU


Ya, mungkin aku sedang berhalusinasi, berimaginasi barangkali tapi wau..
Ya, mungkin yang dimaksudkan itu barangkali Erin Syazan yang duduk kat perak atau duduk di sarawak tapi wau..
Ya, mungkin aku pada mulanya hanya silent reader hanya mampu mengagumi abang el dari jauh tapi wau..

Jom meh ramai ramai ke blog abang el the ass kicker sebab walaupun kadang kadang banyak cerita fiksyen yang seram, kelakar dan hambar tapi aku paling suka baca pendapat dia on musics, singers, movies and so much more yang bilamana aku baca, aku macam 'wau masih mentaliti budak budak rupanya aku ni'.

MEH SINI KE ABANG EL


















Hai abang el. Jangan tak update blog.


4 comments:

  1. Im flattered :D mana post tu? nak tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa draft tu terdelete dah maap ye. Uwaaa abang el tetiba drop komen terkejut erin.

      Delete
  2. eh takyah la camtu sekali. haha. abg bukan artis pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abang el! I found the lost post yang kengkonon terdelete. Here it is http://bedumtss.blogspot.com/2012/04/the-1st-appreciation-post-sebab-abang.html

      Delete