Wednesday, January 22, 2014

#15

Kadang tu aku nampak orang bangang.
Kadang tu aku nampak orang bodoh.
Kadang tu aku nampak orang cetek pemikiran.
Kadang tu aku nampak orang tak guna otak.
Kadang tu aku nampak orang biadap.
Kadang tu aku nampak orang macam setan.
Kadang tu aku nampak orang bukan macam orang.
Kadang tu aku nampak orang macam jahanam.

Nak dibawa bincang, aku pun orang.
Nak marah marah, aku pun orang.
Nak dibawa nasihat baik, aku pun orang.
Nak benci benci, aku pun orang.

Faham aku sembang?

Senyum je lah, kau hidup kat bumi dengan berjuta orang.
'selagi orang tak carik pasal dengan kau, kau jangan mula'
Senyum je lah.

No comments:

Post a Comment